جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

فحاشي محمد علي رامين در برنامه راديويي بدون خط خوردگي و اصل جريان

شما غلط می کنید از قول من این اراجیف را بگویید.
اين بخشي از سخنان محمد علي رامين معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود, خطاب به احمد توکلی مجری برنامه بدون خط خوردگي که از راديو گفتگو پخش مي شد .
فايل صوتي را ميتوانيد از (اينجا) بشنويد
اما موضوع از چه قرار بود؟ چند روز پیش آقای محمد علی رامین با ماهنامه همشهری ماه مصاحبه ای درباره نقش روحانیت در احیای مساجد انجام داده بود. اما به گفته رامین این روزنامه سخنان وی را تحریف کرده و یک تیتر تحریک کننده برای این مصاحبه گذاشته بود.
"روحانیت به مساجد باز گردد"
در پی انتشار این مصاحبه، محمدتقی رهبر رییس فراکسیون روحانیون مجلس پاسخ آقای رامین را در سایت تابناک اینگونه داد:
در زمان شاهنشاهی هم، بختیار مدعی بود که باید دور حوزه‌های علمیه را دیوار کشید و این سخنان بی‌ربط، گاه از زبان شاه ملعون و یا نوکران وی نیز گفته می‌شد و البته پس ازانقلاب هم عده‌ای از منافقان این گونه نظریات بی ارزش را مطرح می‌کردند.

نماینده اصفهان گفته بود: هدف این افراد از بیان اینگونه سخنان آن است که روحانیت را از صحنه و دین را از متن سیاست و حاکمیت بیرون کنند. برخی از افراد سالهاست این قبیل سخنان را می گویند و هدف آنها به انزوا کشاندن روحانیت است.

اما محمدتقی رهبر در بدون خط خوردگی گفت: رامین با وی تماس گرفته و عنوان کرده که ماهنامه همشهری سخنان وی را تحریف نموده.
رهبر گفت: من هم صحبت آقای رامین را قبول دارم.

رهبر در خصوص مصاحبه اش با تابناک گفت: من گفتم هرکسی که این حرفها را بگوید منظورش جدایی دین از سیاست است و نظر من شخص آقای رامین نبوده.

در ادامه، بدون خط خوردگی مجدداً با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط برقرار کرد و وقتی مجری برنامه از وی گله کرد که چرا به وی توهین کرده، رامین گفت: من حقیقتاً جا خوردم، چون این حرفها خیلی همه چیز ما را بهم می ریزد.
منبع :سايت ايران صدا

۲ نظر:

  1. جایزه ادبی ایران۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۳:۲۱

    رامین ناسوتی عزیز
    سلام
    شما از طرف اهالی جایزه ادبی دعوتید به شرکت در دومین فراخوان جایزه ادبی ایران ، امیدواریم که افتخار چاپ مجموعه آثار شما را به صورت کامل یا چاپ تک اثر در کنار داستان نویسان و شاعران مطرح ایرانی داشته باشیم . امسال در مجموع ده میلیون تومان جایزه به برگزیدگان دومین جایزه ادبی ایران اهدا خواهد شد و امیدواریم شما یکی ازبرگزیدگان این رخداد ادبی بزرگ در کشور باشید.
    www.jayezeyeadabi.com

    پاسخحذف
  2. سلام ساغ اولون و یاخشی یازیدی
    بیزیم وبلاگی دا اوخوماغی دعوت ائدیریک

    کانون دمکراسی آزربایجان

    http://azdemokrasi.wordpress.com/

    پاسخحذف